نوین آنلاین - مرجع دانلود کتاب نرم افزار بازی موبایل و فیلم های آموزشی

امروز:
چهارشنبه, 24 مرداد 1397
تولبار و نحوه استفاده از آن

تبلیغات

Kingne

فروشگاه تخصصی محصولات و فیلم های اموزشی رشته کامپیوتر

سایت آغازه مرکز دانلود کتاب و پروژه دانشجویی

دانلود کتاب آلگوریتم ها و روشهای برنامه نویسی بازی Game Programming Algorithms and Techniques

رای دهی: Rating Star BlankRating Star BlankRating Star BlankRating Star BlankRating Star Blank / 0
ضعیفعالی 

آلگوریتم ها و روشهای برنامه نویسی بازی Game Programming Algorithms and Techniques

کتاب آموزش آلگوریتم ها و روشهای برنامه نویسی بازی Game Programming Algorithms and Techniques به بررسی روش های و ساختمان داده ها در برنامه نویسی بازی های گرافیکی 2 بعدی و سه بعدی اشاره شده است. این کتاب تمرکز اصلی خود را به روش های شی گرایی و ساختمان داده ها در صنعت بازی قرار داده است. این کتاب تکنیک های حرفه ای و فریم ورک های Sanjay Madhav با استفاده از framework-agnostic توضیح داده شده است. امروزه با گسترش صنعت بازی و نیاز به برنامه نویسی ویدویی بازی ها بیش از پیش احساس می شود. این کتاب مناسب برای علاقه مندان Game Programming می باشد که امید است این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بیگرد. این کتاب تکنیک‌های پایه‌ای برای کار با گرافیک 2D و 3D، فیزیک، هوش مصنوعی، دوربین‌ها و موارد بیشتر دیگر را ارائه می‌دهد.

The expansion of video game curriculum has also increased the need for books designed with auniversity setting in mind. However, the majority of game programming books currently on themarket target one of two types of readers: hobbyists who want to learn a little bit about makinggames or professionals who already have years of game industry experience. Both types ofbooks can be frustrating in an academic setting. The hobbyist books may not be academicallyrigorous enough for a university, and the industry-targeted books will often sail well over theheads of inexperienced students.One of the courses I teach at the University of Southern California is ITP 380: Video GameProgramming. The students who enter the class are typically in their second or third year andalready know the basics of programming. Some of the students also have experience in prototypinggames using engines such as GameMaker and Unity, but ITP 380 is the students’ first realexposure to programming video games. My hope is that this book will perfectly complementmy course and any courses like it at other universities. Although the primary target audienceis students in a university setting, anyone who is interested in learning about programminggames should find this book extremely valuable.

مشخصات

نام: آلگوریتم ها و روشهای برنامه نویسی بازی Game Programming Algorithms and Techniques
حجم فایل: 6.0 مگابایت
نویسنده: حسن
منبع: نوین آنلاین
امتیاز: 3star

رمز

www.novinonline.ir

اشتراک مطلب

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
e-max.it: your social media marketing partner

فروشگاه

بازدیدکنندگان
5
مطالب
190
تعداد بازدید مطالب
281460

300X150